دستگیری امدادگران زلزله در ارسباران صحت ندارد

نماینده اهر و هریس در مجلس ضمن تکذیب خبر دستگیری امدادگران زلزله شمال‌غرب کشور گفت: چنین موضوعی صحت نداشته و صرفا یک شانتاژ خبری برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است.

عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در راستای جوسازی اخیر شبکه بی‌بی‌سی فارسی (بنگاه‌ خبر‌‌‌‌پراکنی‌ دولت‌ انگلیس) مبنی بر دستگیری امدادگران زلزله اخیر در شمال‌غرب کشور به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: چنین موضوعی صحت نداشته و دروغی بیش نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: انتشار خبر دستگیری امدادگران زلزله اخیر در منطقه ارسباران صرفا یک شانتاژ خبری بوده و هدفی جز تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و جوسازی ندارد.

نماینده اهر و هریس خاطرنشان کرد: ملت ایران به خصوص مردم زلزله‌زده منطقه ارسباران مردمان فهیم و آگاهی بوده و به راحتی موضع گیری طیف‌های مختلف سیاسی و غیر سیاسی را تشخیص خواهند داد.

گفتنی است؛ ساعت ۱۶:۵۳:۱۵ روز شنبه ۲۱ مرداماه سال جاری زلزله‌ای به بزرگی ۶/۲ در مقیاس ریشتر شهرستان اهر و به فاصله زمانی ۱۰ دقیقه زلزله‌ای دیگر به بزرگی ۶/۴ در مقیاس ریشتر این شهرستان و شهرستان‌های ورزقان، هریس و روستاهای تابعه را لرزاند.

طبق گفته مسئولان این زلزله ۳۰۰ کشته و  ۱۳۰۰ زخمی در بر داشته است.

عملیات امدادرسانی کماکان در حال انجام است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.