دستگیری دزدان جوان با کمک تعمیرکار

پیشنهاد از طریق پیامک

دزدانی که با سرقت خودرو، قصد اوراق کردن آن را داشتند با هوشیاری تعمیرکار و اقدام به موقع پلیس، در چنگ قانون گرفتار شدند.

 به گزارش ممتازنیوز به نقل از خراسان، چند روز قبل، ۳جوان در حالی که سوار بر یک دستگاه خودروی ال۹۰ بودند مقابل یک آپاراتی توقف کردند و از تعمیرکار خواستند تا رینگ و لاستیک های اسپرت و گرانقیمت خودرو را با لوازم فرسوده تعویض و تفاوت قیمت را به آنان پرداخت کند.

در همین حال و با هوشیاری تعمیرکار، پلیس گشت در جریان موضوع قرار گرفت و ماموران ۳جوان مظنون را برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند. در بررسی های انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور ساعتی قبل از بولوار معلم سرقت شده است بنابراین ماموران انتظامی با دستورات مقام قضایی در مجتمع قضایی شهیدقدوسی مشهد متهمان دستگیر شده را با شگردهای فنی مورد بازجویی های پلیسی قرار دادند.

یکی از متهمان دستگیر شده اعتراف کرد که خودرو را سرقت کرده بودند و قصد داشتند با برداشتن لوازم قابل فروش، آن را اوراق کنند. وی همچنین معترف شد برخی از لوازم داخل خودرو را نیز داخل یک پارک مخفی کرده اند. گزارش خراسان حاکی است، در پی اعترافات این جوان و با راهنمایی وی، ماموران انتظامی موفق شدند دوربین فیلم برداری و برخی دیگر از لوازم و مدارکی را که سارقان از داخل خودرو سرقت کرده بودند، کشف کنند. بررسی های پلیس با دستورات مقام قضایی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان ادامه دارد.

ارسال پیامک به پورتال ممتازنیوز


roozeno – ممتازنیوز ، پورتال جامع و خبری ایرانیان سراسر جهان » سرگرمی و مطالب خواندنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.