دستگیری دزد با سس تند! +عکس

۱۷اردیبهشت،

یک صندوق دار رستوران با استفاده از سلاحی بسیار عجیب اقدام به دستگیری یک سارق کرد. او توانست کاری که پلیس ها با سلاح انچام می دهند را با سس تند انجام دهد.

ممتازنیوز: یک صندوق دار رستوران با استفاده از سلاحی بسیار عجیب اقدام به دستگیری یک سارق کرد. او توانست کاری که پلیس ها با سلاح انچام می دهند را با سس تند انجام دهد.

دستگیر کردن سارقان توسط پلیس و یا حمل سلاح های مختلف انجام می گردد. گاهی نیز به درگیری های سختی ختم خواهند شد. البته بعضی مواقع نیز مردم عادی دست به کار می شوند تا دزدان را با استفاده از وسیله های عجیب دستگیر کنند.

چندی پیش در یکی از رستوران های فست فودی سیدنی استرالیا مردی قصد سرقت تمام صندوق را کرده بود که توسط متصدی و با وسیله ای بسیار عجیب دستگیر شد چرا که یک سس تند توانست مانع از سرقت این مرد در رستوران شود.

“تیران هالوود” دزد ۲۴ ساله ای است که وارد رستوران شد و بعد از سفارش دادن منتظر دریافت آن ها ماند تا اینکه در هنگام تحویل سفارش هایش ناگهان سعی کرد به زور صندوق را خالی کرده و فرار کند.

در همین لحظه متصدی صندوق ناگهان یک ظرف سس تند را روی صورت او می پاشد. این سارق نیز پا به فرار می گذارد اما با سوختگی شدید روی صورتش نمی توند بسیار دور شده و توسط مردم دستگیر می گردد.

متصدی صندوق می گوید در آن لحظه می خواستم به نوعی از پول ها حفاظت کنم و به دنبال وسیله ای مناسب می گشتم که البته چیزی بهتر از یک ظرف سس بسیار تند پیدا نکردم. این سارق فعلا منتظر دادگاه خود در زندان به سر می برد. 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.