دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در کرج خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، احمدعلی گودرزی بعد از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش پلیس البرز زن و شوهری که از مردم کلاهبرداری می‌کردند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این زن و شوهر کلاهبردار با زورگیری و با تهدید چاقو از افراد کلاهبرداری می‌کردند.

این مسئول ادامه داد: با مراجعه فردی به نام ناصر به کلانتری کرج و اعلام این که زن و شوهری به بهانه خرید ملکش با او تماس گرفته و از وی کلاهبرداری کرده‌اند اقدامات پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: این افراد به بهانه ملاقات با فروشنده ملک و رؤیت اسناد و اطمینان از اصالت آنها، پس از رسیدن به محل مورد نظر، با تهدید چاقو مدارک اصلی مالک را گرفته و متواری شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: این زن و شوهر جاعل و کلاهبردار با راه‌اندازی درگیری لفظی، مدارک و اسناد را به ظاهر مچاله کرده و به داخل حیاط منزلی که در نزدیکی آن بود پرتاب می‌کنند و پس از اینکه تلفن همراه فروشنده را به زور می‌گیرند، لاستیک خودروی او را نیز پنچر و متواری می‌شوند.

وی گفت: در این راستا و با توجه به اظهارات شاکی اقدامات لازم به منظور شناسایی این افراد آغاز شد.

این مسئول گفت: با اطلاعاتی که فرد شاکی به پلیس داده بود و با استفاده از چهره فرضی موفق شدیم این افراد را شناسایی و دستگیر کنیم.

گودرزی گفت: با دستگیری متهمان و بازجویی از آنان مشخص شد که این افراد با تنظیم وکالت نامه جعلی قصد فروش ملک مورد نظر را داشتند.

به گفته وی متهمان دارای دو فقره سابقه کیفری به جرم خرید و فروش مواد مخدر و نیز اخاذی هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود از دستگیری اخاذ دیگری خبر داد و گفت: این فرد کلاهبردار با معرفی خود به عنوان سرهنگ یکی از ارگان‌های نظامی درخواست خرید کالا کرده و با ترفندهای مختلف فرد فروشنده کالا را به جلوی دستگاه خود پرداز عابر بانک کشانده و با ادعای این که حساب بانکی وی به گونه‌ای است که تنها ازطریق منوی لاتین می‌تواند مبلغ مورد نظر را وارد کند از این طریق مبلغ ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: فرد کلاهبردار با همکاری چند تن از زندانیان در یکی از زندان‌های کرج این اقدام را انجام داده است.

وی در پایان گفت: در بازجویی‌های مختلف مشخص شد که وی با همدستی پنج نفر از دیگر زندانیان تا کنون از ۲۰۰نفر به صورت کارت به کارت کلاهبرداری کرده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.