دستگیری سارقان ۶۲ میلیارد تومانی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سارقانی که از یک منزل سرقت ۶۲ میلیارد تومانی را با یک پیکان رقم زده بودند به دام پلیس افتادند.

سرهنگ سیروس فتحی در گفت‌وگو با  فارس از دستگیری سارقانی که ۶۲ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان موجودی یک گاوصندوق را به سرقت برده بودند خبر داد.

وی گفت: فردی با ارائه شکایت به پلیس شرق تهران بیان داشت که گاو صندوق منزلش که حاوی مقادیر زیادی پول و اسناد و مدارک بود به سرقت رفته است.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: این گاوصندوق حاوی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اسناد و مدارک ساختمان، ۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وجه نقد و طلاجات و  ۴۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان چک در وجه حامل بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارت مالباخته و انجام تحقیقات پلیسی ماموران به فردی مشکوک شدند؛ لذا با بازداشت این فرد وی به اجبار  به سرقت صورت گرفته اعتراف کرد.

فتحی گفت: در ادامه بازجویی‌های مشخص شد که فرد دستگیر شده به همراه دو برادر به اسامی شهرام  و مهدی این سرقت را انجام داده است و مدیریت اصلی این دزدی با مهدی بوده است. 

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: متهم دستگیر شده در  اعترافات خود بیان کرد که با یک دستگاه پیکان به منزل مالباخته مراجعه کرده و با ساختن کلید و ورود به منزل به صورت ماهرانه‌ای گاوصندوق را از منزل خارج کرده‌اند.

وی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی این فرد مخفیگاه مهدی شناسایی و پلیس آگاهی شرق استان تهران اقدام به دستگیری وی کرده است.

فتحی بیان کرد: مهدی پس از دستگیری و مواجهه با اسناد  و مدارک موجود در اعترافات خود پلیس را به سمت سه نقطه که اقدام به دفن اموال مسروقه کرده بود راهنمایی کرد.

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: هم اکنون تمامی اموال به سرقت رفته کشف و نهایتا متهمین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.