دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تهران در تعقیب و گریز مسلحانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در جنوب تهران خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تهران در تعقیب و گریز مسلحانه

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در جنوب تهران خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در جنوب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به سرنشین یک پراید مشکی رنگ مشکوک شدند و دستور توقف وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، خودروی پراید سرقتی است، افزود: متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله با خودروی خود به طرز خطرناکی متواری شد و یک تعقیب و گریز طولانی را در جنوب تهران آغاز و به خودروهای شهروندان آسیب جزئی وارد کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در جریان تعقیب و گریز به هشدارهای کارآگاهان بی توجه بودند، متذکر شد: کارآگاهان در جریان این تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح یک تیر به لاستیک عقب پراید شلیک و با اجرای طرح مهار موفق به توقف وسیله نقلیه مذکور و دستگیری متهم شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از صندوق عقب پراید، آلات و ادوات سرقت کشف کردند و متوجه شدند متهم سارق حرفه‌ای خودرو در تهران است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر چندین فقره سرقت خودرو شهروندان اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.