دستگیری شش متکدی خارجی در هرمزگان !

دستگیری شش متکدی خارجی در هرمزگان !

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۰ متهم تحت تعقیب در اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی دامن افشان دراین باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان در را ستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ناامن کردن حوزه برای مجرمان و پیشگیری از جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان اجرا کردند که در اجرای این طرح با جدیت و قاطعیت با قاچاقچیان موادمخدر و کالا، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد و در این رابطه مقداری موادمخدر آماده فروش نیز کشف و ضبط شد. دامن افشان با بیان اینکه در این طرح ۳۵ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و اعمال قانون شد، گفت: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان ۱۰متهم تحت تعقیب قضایی را شناسایی و دستگیر کردند.
به گفته فرمانده انتظامی بندرلنگه در این طرح شش نفر متکدی خارجی نیز دستگیر شدند.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام پلیس هرمزگان، دامن افشان با تآکید قاطعیت پلیس در اجرای طرح تصریح کرد: متهمان دستگیرشده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرستان منتقل شدند.

tags

,امنیت, امنیت اجتماعی, امنیت در ایران, تکدی گری, خبر جدید, خبر دستگیری متکدی خارجی, روشهایی گدایی, طرح ارتقاء امنیت اجتماعی, طرح امنیت اجتماعی, طرح امنیت اخلاقی, طرح جمع آوری تکدی گرایان, فقر, فقیر, متکدی, متکدیان خارجی, متکدی خارجی, گدا خارجی, گدای خارجی, گدایی در ایران, گدایی در خارج

تاریخ ۱۶ تیر      

تعداد بازدید ۱      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.