دستگیری قاتل ۲ زن بعد از ۲ سال در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل ۲ بانوی رشتی بعد از گذشت بیش از ۲ سال از انجام قتل خبر داد و گفت : در جریان پیگیری پرونده فقدان یک زن جوان به این مرد ۳۹ ساله رسیدیم که در سال ۹۹ به انگیزه سرقت اقدام به قتل ۲ زن کرده بود.

دستگیری قاتل ۲ زن بعد از ۲ سال در رشت

به گزارش ممتاز نیوز، رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل ۲ بانوی رشتی بعد از گذشت ۲ سال از قتل خبر داد و گفت : در جریان پیگیری پرونده فقدان یک زن جوان به مرد ۳۹ ساله‌ای رسیدیم که در سال ۹۹ به انگیزه سرقت اقدام به قتل ۲ زن کرده بود.

به گزارش روز شنبه پلیس به نقل از سرهنگ علیرضا حدادی؛ در پی ارجاع پرونده فقدانی زن جوانی به پلیس آگاهی استان بلافاصله موضوع پیگیری شد و در بررسی کارآگاهان دایره جنایی با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک زن در این پرونده پیدا شد.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی این ۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدندو ماموران با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل و ارزیابی و مقایسه شیوه‌ قتل‌های مشابه در چند سال گذشته، متهم را با ادله و مستندات روبرو کردند.

وی افزود: قاتل پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن ۳۲ ساله و یک خانم ۴۱ ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلا اعتراف کرد.

حدادی افزود: پس از بررسی‌ها و ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آنها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

وی از همدستی متهم زن با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان کرد: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.