دستگیری متهم اصلی آتش سوزی عمدی کمپ ترک اعتیاد لنگرود

فرمانده انتظامی استان گیلان اعلام کرد: متهم اصلی آتش سوزی عمدی در کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود دقایقی قبل توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری متهم اصلی آتش سوزی عمدی کمپ ترک اعتیاد لنگرود

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان؛ سردار عزیز الله ملکی عنوان کرد: طی اقدامات پلیسی این فرد در سریعترین زمان ممکن دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات استاندار مبنی پیگیری ویژه موضوع آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود؛ اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی شبانه روزی کارآگاهان آگاهی، ماموران پلیس امنیت عمومی و پشتیبانی فنی سربازان گمنام امام زمان (عج) برای کشف حقیقت انجام شد .

وی عنوان کرد: در پی این تلاش ها دقایقی پیش متهم آتش سوزی عمدی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود حین فرار از استان در شهرستان رودبار دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه با توجه به دلایل و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد افزود: متهم ۲۸ ساله این جنایت هولناک در اعترافات اولیه خود عنوان کرد که حوالی ساعت ۵ بامداد روز حادثه با بنزینی که از قبل تهیه کرده بود از دیوار پشت کمپ وارد ساختمان شده و اقدام به آتش زدن آن نموده است.

ملکی افزود: متهم در اعترافات خود علت آتش زدن کمپ را اختلافات شخصی با مالک مجموعه اعلام نموده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حوالی ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح جمعه در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان دچار آتش سوزی شد که این حریق منجر به فوت ۳۲ نفر و مصدومیت ۱۷ نفر شد که تا کنون یک نفر از مصدومان هم جان باخته و فوتی های حادثه به ۳۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.