دستگیری ۳ دلال شورای شهر نسیم‌شهر

۳ دلال شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند.

دستگیری ۳ دلال شورای شهر نسیم‌شهر

به گزارش ممتاز نیوز، بعد از تعلیق رئیس و یک عضو شورای نسیم شهر بخاطر انتشار تصاویر رشوه گیری آنها در فضای مجازی ، دادستان عمومی بهارستان از دستگیری ۳ دلال و کارچاق کن که اقدام به پرداخت رشوه و زد و بند با دو عضو شورای نسیم‌شهر می‌کردند خبر داد.

صادقی ، به مبارزه با فساد تأکید کرد و اظهار داشت: دو عضو شورای نسیم‌شهر چندی پیش به جرم فساد مالی بازداشت و به جرم ارتکابی اعتراف و تفهیم اتهام شده بودند در ادامه این پرونده ۳ دلال نیز دستگیر شدند.

 وی افزود: این ۳ دلال و کارچاق با شیوه‌های مختلف مبالغی را خارج از عرف و قانون به عنوان رشوه جهت هماهنگی ساخت و ساز غیرمجاز به دو عضو شورای نسیم‌شهر پرداخت کرده بودند.

 دادستان بهارستان با بیان اینکه در قانون پرداخت و دریافت رشوه جرم تلقی می‌شود گفت: این ۳ دلال و کارچاق کن که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می‌کردند برای پیش‌برد اهداف خود و با زد و بند با دو عضو متهم شورا به جرم ارتکابی خود اعتراف و پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.

 صادقی یادآور شد: تاکنون در این پرونده ۲ عضو شورا و ۳ کارچاق کن بازداشت شده‌اند و بازپرس پرونده با سرعت و دقت در حال رسیدگی به جرایم ارتکابی و بررسی سایر جوانب پرونده است.

 دادستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه زد و بند با افراد در حوزه های مختلف را نخواهد داد و صیانت از بیت المال و حقوق عامه مردم در اولویت است و همه باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.