دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سه اراذل و اوباش و پایان قدرت نمایی آنها در عملیات مقتدرانه پلیس امنیت عمومی خبر داد.

دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در تبریز

به گزارش ممتاز نیوز، سردار علی محمدی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات تبریز و ارتکاب فعال مجرمانه از جمله تهدید، عربده کشی و تخریب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی اراذل و اوباش و محل اختفای آنها افزود: در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران پلیس امنیت عمومی تعداد سه اراذل و اوباش دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

محمدی با تاکید براینکه برخورد و مبارزه با اراذل و اوباش از مطالبات شهروندان است، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آسایش عمومی جامعه را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند، خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.