دستگیری ۷۲ متهم اشاعه دهنده فساد و فحشا در استان تهران

سازمان اطلاعات پلیس تهران در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا در سطح استان و دستگیری ۷۲ متهم در این زمینه خبر داد.

دستگیری ۷۲ متهم اشاعه دهنده فساد و فحشا در استان تهران

به گزارش ممتاز نیوز، سازمان اطلاعات نیروی انتظامی تهران بزرگ در این اطلاعیه اعلام کرد: پلیس پایتخت با اقتدار و با تلاش و رصد اطلاعاتی توانست ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا که اقدام به انتشار محتواهای مبتذل در اینستاگرام می کردند، وارد کند و ۷۲ متهم نیز در این زمینه بازداشت شده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: در این زمینه علاوه بر دستگیری ۷۲ نفر، صفحات اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده حدود ۲۷ میلیون نفر نیز مسدود شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین با رصد اطلاعاتی ویژه ماموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی تهران بزرگ شرکت تبلیغاتی که در پایتخت و استان‌های همجوار تحت پوشش تبلیغات در بیلبوردهای شهری اقدام به ارتباط‌گیری با بیش از ۳۰۰ بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام در راستای تولید و انتشار محتوای هنجارشکنانه و منافی عفت در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی و متلاشی و شرکت مورد اشاره نیز پلمب شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اشاعه فساد و فحشا به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز صورت می‌گرفته است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.