دستگیری ۶ سارق خودرو در قزوین

۲۸اردیبهشت،

دستگیری ۶ سارق خودرو در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری شش سارق خودرو و موتورسیکلت در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از فارس، غلامحسین دارایی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو و قطعات و لوازم آن در قزوین، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ قزوین روز قبل فردی را که در زمینه اوراق کردن خودروهای سرقتی فعالیت می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این مأموران با هماهنگی قضایی منزل متهم را مورد بازرسی قرار داده و یک دستگاه سواری پراید مسروقه را به همراه ابزار اوراق شده خودرو کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس، به همکاری با دو سارق سابقه‌دار معترف شد که مأموران این کلانتری با شگردهای پلیسی، این دو سارق را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان سه دستگاه پخش سی‌دی و تعدادی قطعات و لوازم خودرو کشف کردند.

دارایی اضافه کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ قزوین در اقدامی دیگر یک سارق قطعات و لوازم خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته این مسئول در بازرسی از منزل متهم دو عدد باطری خودرو، یک دستگاه سنگ‌برش و پنج دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

دارایی دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم و قطعات خودرو از سوی مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ را از دیگر اقدامات روز قبل پلیس در شهرستان قزوین برشمرد و تصریح کرد: در این اقدام دو دستگاه سواری پراید و تعداد بسیاری لوازم و قطعات اوراق شده خودرو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: این مأموران در بازرسی از منزل متهمان، لوازم و قطعات اوراق شده دو دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه پخش خودرو و ۱۲ گوشی تلفن همراه کشف و ضبط کردند.

یکشنبه ۲۹ اردیبهشت   ۱۵:۳۵

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.