دستگیر سه شکارچی متخلف در رابر

مسئول محیط زیست شهرستان رابر با اشاره به غنای محیط زیست در شهرستان رابر در غرب کرمان گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر سه شکارچی غیر مجاز در این شهرستان دستگیر شده اند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، محمد منظری توکلی اظهارداشت: شهرستان رابر یکی از زیباترین و متنوع ترین محیط زیست استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در این شهرستان شاهد وجود محیط زیست بکر و دست نخورده هستیم و به همین دلیل مکان مناسبی برای پرورش انواع حیوانات کمیاب در دشتها و منابع طبیعی این شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد سود جو از این موقعیت سوء استفاده می کنند و طی هفته گذشته نیز سه شکارچی متخلف پس از شکار یک راس “کل” در شهرستان رابر دستگیر شدند.

وی گفت: در این رابطه سه تفنگ غیرمجاز نیز کشف شده است.

منظری توکلی ادامه داد: باید در راستای جلوگیری از شکار غیر مجاز در جامعه فرهنگ سازی بیشتری انجام شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. دوست دار طبیعت:

    با سلام عزیزان مقصر کیست که مردم میرن به شکار وخلاف میکنن اول باید فرهنگ محیط زیست جا بیفته دوم خود شکار بانان باید پیگیر باشن هر روز سرکشی کنن تا کسی جرات رفتن به کوه نداشته باشه نه داخل اداره بشینن تا یکی زنگ بزنه که فلان جا صدای شلیک امده تا برن الان منطقه به قول خودشان شکار ممنوع انجرک دیگه هیچ میش قوچ پلنگ کهاصلا نداره فقط چند بز و کره که به هشت راس هم نمیرسن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.