دستیابی به آرمان‌های بلند و عالی بافداکاری و شهادت میسر می‌شود

وزیر ارشاد در دیدار با خانواده شهدای مصری:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با خانواده های شهدای مصری تاکید کرد: دستیابی به اهداف و آرمانهای عالی و بلند با فداکاری ،ایثار و شهادت میسر می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی،سه شنبه شب در جمع خانواده شهدای مصرکه در یکی از هتل های تهران برگزارشد، حضور در جمع کسانی که فرزندان خود را در راه خدا نثار و عزت و آزادی را برای کشورشان به ارمغان آورده اند توفیقی بزرگ دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران نیز برای عزت ، سربلندی و رسیدن به آرمانها و اهداف بلند و دستاوردها در عرصه های گوناگون ،شهدای فراوانی را درراه خدا تقدیم کرده است.

حسینی توضیح داد: همانطوری که مشاهده کردید کوچه ها،خیابانها،میادین شهر و روستاهای ایران به نام شهدا نامگذاری و مزین شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: این بدان علت است که همواره یاد و خاطر ،فرهنگ و عظمت شهدا زنده نگه داشته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ایران اسلامی حرکت شهید دادن را از ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز کرد و در همین ۳۳سال گذشته نیز دردوران انقلاب اسلامی،دفاع مقدس ،عرصه های هسته ای نیز شهدای فراوانی را تقدیم خدا و نظام کرده است.

حسینی یادآورشد که ملت سربلند ایران اسلامی حرکت و مسیری را آغاز کرده و همچنان در صیانت از آرمانها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی از رهبری معظم انقلاب در مبارزه با دشمنان و بیگانگان لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد.

عضو کابینه دولت دهم ابراز امیدواری کرد که درمدت اقامت خانواده شهدای مصری در ایران از نزدیک با روحیات مردم و رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی درگرو همت ،وحدت ،همدلی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: همان عللی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند علت حادث شده و برگشتن است که سبب شد همه موانع و چالش ها یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شوند و امروز این کشور به دستاوردهای فراوانی در عرصه های مختلف نایل شود.

به گفته حسینی، اینکه دشمنان نتوانستند به کشورایران آسیبی برسانند به این علت است که ملت ما محکم و استوار ایستاده و با پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه خود ادامه می دهند و در مبارزه و مقابله با دشمنان لحظه ای عقب نشینی نخواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال گفت که دیگر کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها جریان دارد می توانند با الگوگیری از این نظام و انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف کشور خودشان به پیروزی نایل آیند.

عضو کابینه دولت دهم ادامه داد: تجربه ثابت کرده ایستادگی ،مقامت و پایداری درمقابل دشمنان پیروزی را به همراه دارد.

حسینی همچنین حضور خانواده شهدای مصری را درایام مصادف با مبعث پیامبراکرم(ص) را مغتنم و مبارک دانست و یادآورشد: پیامبری که باعث انس ،الفت،پیوند دلها و وحدت مسلمین جهان شد امروز نیز اسوه و الگویی نمونه برای وحدت آفرینی بین جمیع مسلمانان جهان است.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد با جوش و خروش و بیداری اسلامی که در جهان اسلام آغاز شده ملت ها با پیروزی بر دشمنان و دیکتاتورها ،عزت ،عظمت و آزادی را برای سرزمین های خود به ارمغان بیاورند.

درادامه این نشست شماری از خانواده شهدای مصری ضمن قدردانی از میهمان نوازی گرم و صمیمی جمهوری اسلامی ایران ،اظهار داشتند: براین باوریم اگر ایران نبود ، اسلام نه درغرب و نه درشرق گسترش پیدا نمی کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.