دست عوامل برنامه “جمعه ایرانی” باز است

۰۷اردیبهشت،

مدیر شبکه رادیویی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمید شیخ محمدی گفت: دست عوامل برنامه ساز برنامه رادیویی “جمعه ایرانی” باز است.

حمید شیخ محمدی مدیر رادیو ایران درخصوص خبرهایی مبنی بر توقف تولید برنامه “جمعه ایرانی” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ازنظر ما هیچ مشکلی درخصوص پخش و ادامه همکاری با برنامه “جمعه ایرانی” وجود ندارد و هیچ گونه تصمیم و سیاستی مبنی بر توقف و نبود این برنامه اتخاذ نشده است.
وی درخصوص شورای نطارت ادامه داد: بحث نظارت از گدذشته تا به امروز وجود داشته است و هیچ گونه تصمیم جدی و محدودیت خاصی برای “جمعه ایرانی” گرفته نشده است.
شیخ محمدی تصریح کرد: “جمعه ایرانی” مثل قبل در چرخه تولید به کار خود ادامه می دهد و مانند دیگر برنامه ها روند تولید، نظارت و پخش را طی می کند.
وی ادامه داد: “جمعه ایرانی” با حضور هنرمندان بزرگ و دست اندرکاران متبحر کما فی السابق با همان سبک و سیاق همیشگی اش به روی آنتن می رود.
مدیر شبکه رادیو ایران با اشاره به نقدهای “جمعه ایرانی” اظهار داشت: دست عوامل “جمعه ایرانی” به نسبت به دیگر کارهای تولید به مراتب بازتر بوده و من خود مشکلی در این برنامه نمی بینم و جز شنوندگان این برنامه هستم و مشکلی را در راستای ادامه ساخت و تولید این برنامه ملاحظه نمی کنم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.