دست نوازش DMC بر سر اونتادور

دست نوازش DMC بر سر اونتادور

دست نوازش DMC بر سر اونتادور

اتوآنلاین : شرکت آلمانی معروف DMC بسته‌ای جدید برای لامبورگینی آونتادور عرضه کرده است.

به گزارش «اتوآنلاین» این بسته هم تغییرات ظاهری را شامل خودرو می‌کند و هم عملکرد آن را ارتقا می‌بخشد. DMC ادعا می‌کند که قدرت خروجی ۶۹۰ اسب بخاری خودرو را به ۸۸۵ اسب بخار رسانده است.
بدنه خودرو از بال عقبی جدید بهره می‌برد و در آن از کربن فیبر نیز استفاده شده است. کناره‌های جدید خودرو به عنوان دیفیوزر هم عمل می‌کنند و گفته شده که حالت آیرودینامیک خودرو را بالاتر می‌برند.
DMC همچنین گفته است که دیفیوزر جدید الیاف کربنی عقب خودرو، قدرت بر روی محور عقب را افزایش می‌دهد. بال عقب نیز به این موضوع کمک کی‌کند.
DMC سیستم اگزوز خودرو را کاملا عوض کرده و آن را بهبود بخشیده است. این شرکت به ازای هر سیلندر، یک لوله سیستم اگزوز تعیین کرده است که تمام این لوله‌ها در نهایت به یک جا، یعنی لوله نهایی که آلاینده‌ها را خارج می‌کند، متصل شده‌اند. قطعات ساخت خود DMC نیز جای دیگر قطعات معمولی خودرو را گرفته‌اند.
موتور خودرو نیز مسلما دستکاری شده که قادر به تولید ۸۸۵ اسب بخار است. حجم زیادی از قدرت اضافی تولید ‌شده نیز به خاطر سیستم تماما تیتانیومی جدید اگزوز است که به جای ۳۴ کیلوگرم در نسخه اصلی آونتادور، تنها ۳٫۴۵ کیلوگرم وزن دارد.
DMC هیچ اطلاعات رسمی راجع به عملکرد خودرو نداده است اما با توجه به قدرت خروجی آن و عملکرد کلی خودرو، می‌توان انتظار داشت که آونتادور محصول DMC با بوگاتی ویرون حداقل از لحاظ شتاب صفر تا صد قابل رقابت باشد.


پایگاه خبری – تحلیلی اتوآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.