دشمنان منتظر اختلافات داخلی مسئولین می باشند

۲ م دیماه ،

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: مسئولین با وحدت و پیروی از خط ولایت به وظایفشان عمل کنند، دشمنان منتظر کوچکترین اختلاف مسئولین در داخل می باشند تا ضربه‌های خودشان را وارد کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی ، امروز شنبه ( ۲دی ماه )در دیدار با مسئولین نهضت سواد آموزی کشور و مسئولین نواحی نهضت سوادآموزی استان قم اظهارداشت: نهاد نهضت سوادآموزی یکی از برکات پر ثمر انقلاب اسلامی بوده و تا امروز هم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

وی افزود: تعلیم و تعلم تنها با اطاعت الهی امکان پذیر می‌باشد و اشخاصی که با فراگیری علوم و نشر آن در جامعه مورد یاری خدای متعال می باشند.

این مرجع تقلید افزود: تلاش‌های فراوانی در مجموعه نهضت سواد آموزی صورت گرفته ولی نسبت آن با وضعیت موجود بسیار ضعیف است.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد:باید برنامه ریزهایی صورت گیرد تا زمینه‌های سوادآ‌موزی اشخاص زیر ۵۰ سال فراهم گردد.

آیت‌الله علوی گرگانی، موفقیت مجموعه نهضت سوادآموزی را حسن مدیریت این مجموعه ذکر کرد وگفت: یکی از موفقیت‌های نهضت سوادآموزی، حسن مدیریت این مجموعه بوده که توانست، پیام رهبر کبیر انقلاب را عملی کند و اجر و مزد تلاش گسترده مسئولین نهضت را خدای متعال خواهند داد.

وی گفت: اگر خدا انسان را یاری کند، هیچ موجودی بر او نمی‌تواند غلبه کند؛ اما اگر یاری خدا نباشد مورد سرشکستی و خذلان او می‌شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم خاطر ادامه داد: تلاش کنیم مطیع فرمان خدا باشیم ، اگر خدا را اطاعت کردیم ثبوت قدم و موفقیت در کار را پیدا خواهیم کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مسئولین با وحدت و پیروی از خط ولایت به وظایفشان عمل کنند تاکید کرد: همه مسئولین باید تحت فرمان اوامر رهبر انقلاب بوده و با اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان داخل و خارج بایستند.

آیت‌الله علوی گرگانی  خاطر نشان کرد: دشمنان منتظر کوچکترین اختلافات مسئولین در داخل می باشند تا ضربه‌های خودشان را وارد کنند.

منبع: حوزه نیوز

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.