دشمنی عجیب یک کلاغ با یک زن

دسته بندی : اخبار

www.ebhamlinks.com | دشمنی عجیب یک کلاغ با یک زن

برگرفته از ممتازنیوز: این ماجرا اقتباسی از سناریوی فیلم “پرندگان” آلفرد هیچکاک نیست بلکه ماجرایی واقعی از دشمنی یک کلاغ نسبت با یک زن است!

به گزارش این خبرگزاری به نقل از RTL ، “پاتریسیا گاسه” از یک هفته پیش در کابوسی به سر می برد که یک کلاغ نقش آفرین آن است.

این زن میانسال ساکن روستای فرواد-فونتن در نزدیکی شهر بلفور فرانسه از یک هفته پیش هر جا که می رود توسط یک کلاغ تعقیب شده و هدف حمله پرنده قرار می گیرد.

کلاغ پاتریسیا را با ضربات منقار و پنجه هایش هدف قرار داده و او را مجروح می کند.

حتی هنگامی که پاتریسیا در خانه است کلاغ روی بام خانه نشسته و بی وقفه قار قار تهدیدآمیزی سر می دهد. کلاغ  مهاجم یک بار نیز پنجره دستشویی را شکست تا به زن هراسان حمله کند.

پاتریسیا می گوید: بدنم از وحشت می لرزد. آثار ضربات منقار و پنجه های کلاغ روی صورت و پوستم گواهی حملات این موجود سیاه است.

وی می افزاید: به من گفته شده اگر کلاغ  واقعا قصد آزار جدی مرا داشت می توانست با ضربه منقار چشمانم را کور کند.

پاتریسیا و همسرش از فدراسیون محلی شکارچیان کمک خواسته اند. اما کلاغ هنگامی که پاتریسیا در جمع باشد خود را نشان نمی دهد. فعلا پاتریسیا باید با کابوس کلاغ کنار آمده تا راه حلی برایش پیدا شود.

مطالب مشابه:

نویسنده: ابهام     تیر ۱۴م,

بدون نظر


سرگرمی,خبری,دانلود,دانلود آهنگ,دانلود موزیک,دانلود فیلم,فیلم ایرانی,دانلود سریال,عکسهای جدید,عکسهای بازیگران,سایت خبری,دانلود کلیپ,یارانه ها,واریز یارانه ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.