دشمن جدید مانچینی در سیتی

 با این حال مشکلات تازه ای سدراه او برای تقویت تیم شده و به گزارش تلگراف بعید است او بتواند تا پایان ماه آگوست که فرصت نقل وانتقالات به پایان می رسد این مشکل را حل کند.

مربی ایتالیایی سیتی که فصل قبل تیمش را در واپسین دقایق بازی آخرقهرمان دید، در دو ماه گذشته اختلاف نظر شدیدی با برایان ماروود مدیر فنی باشگاه پیدا کرده و در کنفرانس خبری بازی جام خیریه مقابل چلسی ، این اختلاف به عمد از طرف مانچینی کاملا علنی شد تا او سه هفته باقی مانده تا پایان ماه را در جنگی پشت پرده به سر ببرد. هر دو نفر رابطه خوبی با هیات مدیره باشگاه و شخص خلدون آل مبارک مالک باشگاه دارند ولی اگر این اختلافات بالا بگیرد ، هیات مدیره و مالک باید یکی از این دو را ا نتخاب کنند و. او قبلا هشدار داده بود دوست دارد همچون سایر مربیان بزرگ لیگ برتر از جمله فرگوسن و ونگر کنترل کاملی بر روند خرید بازیکنان داشته باشد و حالا با عنوان قهرمانی که بدست آورده ، قدرت بیشتری برای به کرسی نشاندن حرفش حس می کند:«شرایط سختی را پشت سر می گذاریم و بهنظرم اگر همه کارشان را به درستی انجام دهند می توانیم این فصل هم در مسیر خوبی باشیم.»

منظور مانچینی از “همه ” درتوصیف کارایی روند خرید بازیکنان جدید به شکلی آشکار برایان ماروود بود و وقتی خبرنگاران از او درباره مسائل داخلی باشگاه و تغییر سیاست های آن پرسیدند ، گفت”«فکر می کنم هوادارن از ما راضی هستند و هنوز قهرمانی را به یاد دارند و می دانند ما در هر بازی با تمام توان کار می کنیم. ما تیم و مالک خوبی داریم ولی اگر می خواهیم به بازیهای خوبمان ادامه دهیم باید قهرمانی فصل قبل را فراموش کنیم . آن قهرمانی مربوط به گذشته است و ما باید حالا به شروع خوب دراین فصل فکر کنیم ما برای تغییر تاریخ به ستاره های جدید نیاز داریم و هنوز یونایتد بهترین حریف ما و اصلی ترین مدعی قهرمانی است . »


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.