دشمن را در جنگ رسانه‌ای ناکام می‌کنیم

جام جم آنلاین: رئیس رسانه ملی گفت: هدف اصلی تحریم ها، عملیات روانی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است و رسانه ملی با پشتوانه روحیه استقامت و استکبارستیزی مردم، برنامه های دشمن را در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی ناکام خواهد ساخت. وی افزود:زمان همکاری برخی دولت ها با سیاست های استکباری کوتاه خواهد بود و فشار اقتصادی کمرشکن بر آنان و گسترش موج اعتراضات مردمی از نابسامانی های اقتصادی در این کشورها؛ شکست تحقیرآمیزی را بر آمریکا تحمیل خواهد کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،عزت الله ضرغامی در بیست و هفتمین نشست افق رسانه که با حضور کارشناسان، برنامه سازان و مدیران رسانه ملی با موضوع اخلاق رسانه برگزار شد با تشریح اقدامات مؤثر دولت و سایر دستگاه های مسئول در مقابله با تحریم های اقتصادی گفت: همه می دانند که تحریم مسئله جدیدی نیست. با این فرض که توانمندی های انقلاب اسلامی صد برابر بیش از گذشته است و جمهوری اسلامی در مهمترین نیازهای خود به خودکفایی رسیده است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: زمان همکاری برخی دولت ها با سیاست های استکباری کوتاه خواهد بود و فشار اقتصادی کمرشکن بر آنان و گسترش موج اعتراضات مردمی از نابسامانی های اقتصادی در این کشورها؛ شکست تحقیرآمیزی را بر آمریکا تحمیل خواهد کرد.

وی همچنین  با تشریح دیدگاه ها و رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اخلاق فردی، اجتماعی و حاکمیتی؛ وظیفه رسانه ملی در تثبیت و تقویت روابط اخلاقی در جامعه و دور کردن آحاد مردم از رذائل و ناهنجاری های اخلاقی را مهم و کم نظیر توصیف کرد.

ضرغامی ارج نهادن به کرامت و ارزش والای انسانی، پرهیز از هتک حرمت، تهمت، توهین و بی احترامی نسبت به افراد، گروه ها و اقوام؛ حفظ و صیانت از آبرو و حیثیت اشخاص حقیقی و حقوقی، رعایت حقوق تمامی شهروندان و حریم خصوصی آنان؛ رصد مستمر رفتارهای جامعه و آسیب شناسی آن با هدف آموزش و آگاه سازی عمومی، قانون مداری و بصیرت افزائی نسبت به ریشه های اخلاقی قوانین جامعه اسلامی؛ ترویج و اشاعه سنت های اجتماعی مفید و مبتنی بر آموزه های دینی و نقد باورهای نادرست عرفی و آگاهی بخشی در استفاده ابزاری از اخلاق توسط افراد و جریان های سیاسی و گروه ها را از جمله مهمترین سیاست های رسانه ملی در حوزه اخلاق ذکر کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.