دعوای شبکه های تلویزیونی بر سر یک مهمان!

“ماه عسل” عنوان برنامه ویژه افطار شبکه سه با اجرای علی ضیا است که به صورت زنده روی آنتن می‌رود..

 

Ali.ZIA.2

 

و “آبی آسمانی” را نیز شبکه تهران به مناسبت ماه رمضان پیش از آغاز این ماه با اجرای علیرضا غفاری ضبط کرد که این روزها شاهد پخش آن هستیم.

 

به گزارش”۱ پارس” به نقل از مهر, سازندگان این دو برنامه اخیراً به دلیل دعوت از یک مهمان مشترک با یکدیگر وارد مجادله لفظی شدند که سرانجام با زیربار نرفتن سازندگان ماه عسل، سوژه “آبی آسمانی” به اصطلاح بیات شد.

 

ماجرا از آنجا آغاز شد که “آبی آسمانی”ها پیش از ماه رمضان با دعوت از شهرزاد شمس، نخستین بانوی خلبان هواپیمای مسافربری ایرانی، برنامه خود را ضبط کردند. در همین اثنا، به آنان خبر می‌رسد که قرار است او در برنامه زنده ماه عسل هم شرکت کند و به همین دلیل از گروه تولید این برنامه می‌خواهند تا به خاطر آنکه “آبی آسمانی” با حضور این خلبان زن هنوز پخش نشده، دعوت از او را منتفی کنند.

 

تهیه‌کننده ماه‌عسل، اما این درخواست را نمی‌پذیرد و برنامه را با حضور شهرزاد شمس روی آنتن می‌برد. حال آنکه برنامه “آبی آسمانی” تازه سه‌شنبه گذشته با همین مهمان پخش شد و به نوعی طراوت خود را از دست داد.

 

تا همین چند وقت پیش برنامه‌سازان صدا وسیما بر سر حضور مهمانان هنرمند و بازیگر با یکدیگر رقابت داشتند و به نظر می‌رسد امروز با تغییر معادلات، باید شاهد حضور همزمان یا با فاصله زمانی محدود چهره‌های غیرهنرمند در شبکه‌های مختلف نیز باشیم!

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.