دعوای عروسکها را در کلاه قرمزی ببینید

مجموعه “کلاه قرمزی” امروز دعوای عروسک‌ها را پخش می‌کند. مجموعه “کلاه قرمزی” که امروز، جمعه روی آنتن می‌رود در چند بخش و با حضور عروسک‌های محبوب خود مثل کلاه قرمزی و فامیل دور، داستان‌هایی را روی آنتن می‌برد؛ این برنامه ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،مجموعه «کلاه قرمزی» که قرار است جمعه ۲۱ شهریور به روی آنتن برود، از چهار موضوع کلی تشکیل شده است.

در آیتم اول، آقای مجری به جمع بودن حواس بچه ها در زمانی که والدین و بزرگترها به آنها کاری را محول می کنند، می پردازد. آیتم دوم برنامه هم به دعوای کلاه قرمزی و فامیل دور می پردازدکه در مورد کلمه «دور» و معنی کردن این واژه دچار تناقض می شوند. آیتم سوم این برنامه به خاطرات بد و خوب و بیان آنها توسط آقای مجری و کلاه قرمزی اختصاص دارد. آیتم چهارم هم پیرامون فراموش کاری بچه هاست که منجر به بردن یک کارتن خالی یخچال به جای اصل یخچال می شود.

«کلاه قرمزی» یکی از مجموعه های پرطرفدار دو دهه جاری است که در حال حاضر کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست و بخشی از این مجموعه بنا به تقاضای مکرر بینددگان انتخاب شده است. این برنامه جمعه ها و ایام تعطیل ساعت ۱۱ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.