دغدغه من تنها بودنم نیست بلکه حسن انجام وظیفه در دانشگاه آزاد است

۳۰ آبان ،

فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم نذری بزرگ اباعبدالله الحسین (ع) در واحد تهران مرکز گفت: دغدغه من تنها بودنم نیست بلکه حسن انجام وظیفه در دانشگاه آزاد است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل خبرگزاری آنا، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم نذری بزرگ اباعبدالله الحسین (ع) در واحد تهران مرکز، با بیان اینکه دغدغه من تنها بودنم نیست، اظهار داشت: تنها دغدغه من حسن انجام وظیفه در دانشگاه آزاد است.

دانشجو دوران کنونی را عاشورا خوانده و افزود: امروز در غزه خواهران و برادران ما زیر آوارهای بمب‌های رژیم صهیونیستی می باشند.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به استفاده بعضی ها از القابی مبالغه آمیز برای وی، اظهار داشت: من دانشمند فرزانه نیستم بلکه برادر کوچکی برای مجموعه این دانشگاه و به دنبال انجام وظیفه هستم.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم داده و با دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانشگاهی خوب بسازیم، ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش کار یک و دو روز نیست.

دانشجو با بیان اینکه بزرگترین اسلحه ما در مقابل امریکا و صهیونیسم پس از توکل به خدا محبت است، تصریح کرد: راه رشد و ارتقا محبت است، اسلام برای انسانی است و انسانیت بدون مهر و محبت معنی نمی‌‌دهد و متاسفانه فهم این مسئله برای بسیار از سیاستمداران سخت است.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان گفت: در خواست من از همه شماها این است که برادر کوچکتان را در اداره دانشگاه آزاد یاری کنید./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.