دفاع دو مدیر سینمایی از پوشش لیلا حاتمی در کن: حجاب لیلا حاتمی مشکلی نداشت

جمعه, ۲۶ خرداد ساعت ۲۱:۳۸ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۹۲

+ ۱۵

(۷۹+)(۶-) محمد رضا عباسیان مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری گفت: در کن هیچ کدام از سینماگران مشکلی نداشتند و حجاب لیلا حاتمی نیز در این جشنواره کامل بود و هیچ مشکلی نداشت.

محمد رضا عباسیان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری با اشاره به حاشیه های برگزاری جشنواره کن و حضور سینما گران ایرانی در این فستیوال جهانی به پانا گفت: هیچ حاشیه منفی در سفر چتر سینمایی ایران به کن وجود نداشت و خانواده سینما توانستند اتفاقات خوبی را در این جشنواره رقم بزنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل حاشیه ای درباره حضور لیلا حاتمی در این جشنواره نیز اظهار کرد: به نظر من حجاب لیلا حاتمی و دیگر سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کن مشکلی نداشت و مسائل حاشیه ای که درباره سینما اتفاق افتاده است به خاطر دخالت برخی ارگانها در سینما است.

یادآورمی شود، امیر اسفندیاری مدیر بخش بین‌الملل بنیاد فارابی نیز با اشاره به مسائل حاشیه ای که پس از سفر چترسینمایی ایران به کن بوجود آمده است گفت: تمام اعضای حاضر در بازار و جشنواره کن به فعالیت های سینمایی اقدام می کردند و هیچ مسئله حاشیه ای در این سفر وجود نداشت و حجاب لیلا حاتمی نیز در این جشنواره مشکلی نداشت.

بانی فیلم

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.