دفترچه جدید انتخاب رشته کنکور با رشته‌های جدید منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات در دفترچه انتخاب‌رشته داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۱ خبر داد. داوطلبانی که قبلا انتخاب‌رشته خود را انجام داده‌اند، تا پایان روز شنبه (۲۲ مرداد) برای ویرایش آن وقت دارند.

دفترچه جدید انتخاب رشته کنکور با رشته‌های جدید منتشر شد

به گزارش ممتاز نیوز، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نوشت: پیرو انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ و اطلاعیه ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ در مورد مصوبه جدید هیئت دولت درخصوص آیین‌نامه اجرایی ماده (۷۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به  ایثارگران، این سازمان ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته خبر داد؛ داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات این اطلاعیه تا پایان فردا (شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۲) به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اصلاحات دفترچه 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً کدرشته محل‌های تحصیلی را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

جداول رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات در دو بخش پذیرش با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

علیرضا کریمیان افزود: در این اصلاحیه و اضافات به دفترچه ها، اطلاعات لازم درباره  مصوبه جدید هیئت محترم وزیران درخصوص آیین‌نامه اجرایی ماده (۷۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی جدید اقدام کنند. اطلاعات لازم در این خصوص در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان باید این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.