دفتر رییس جمهور نقل قول انتساب داده شده به مشایی دربارهٔ پایان اسلام گرایی را تکذیب کرد

۱۱اردیبهشت،

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری در اطلاعیه ای با تکذیب نقل قول انتساب داده شده به ˈاسفندیار رحیم مشاییˈ، رسانه ها را به اجتناب از تفسیر به رای و اعمال سلایق شخصی و گروهی در انتشار یافتن خبرها پیشنهاد کرد.

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری آمده است: رسانه های ضد انقلاب و بیگانه نقل قول های تحریف شده و تفسیر به رای خود را دربارهٔ پایان اسلام گرایی به مشایی انتساب داده اند و این مطالب که با کمال تاسف، بعضی پایگاه اینترنتی های خبری داخلی نیز همسو با آنان به آن دامن زده اند عاری از حقیقت بوده و چیزی جز پیشبرد مطامع خاص سیاسی و گروهی نمی توان بر آن متصور بود.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری یادآور شد: تاکید رحیم مشایی همانطوری که از ابتدا صراحتا اعلام کرده این است که به سبب تبلیغات سوءغربی ها علیه اسلام و بزرگ نمایی بعضی از گروه های خشونت طلب اسلامی مشهور دنیا، تبلیغ با عنوان اسلامی به تنهایی کافی نیست بلکه باید بر اسلام با ویژگی های مکتب اهل بیت (ع) که مردم ایران به آن معرفت و محبت دارند، تاکید شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مشایی همچنین تصریح کرده است که البته تاکید بر ایران نیز در این زمینه موضوعی به موازات اسلام نیست بلکه منطبق با اسلام و برای تبیین حقیقت اسلام است آنچنان که امام راحل از آن به اسلام ناب محمدی (ص) تعبیر کرده اند.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری ضمن تکذیب مطالب انتساب داده شده به مشایی در این زمینه خاطرنشان کرد: انتظار می رود حداقل رسانه های داخلی به اخلاق اسلامی و رسالت اصلی خود مبنی بر صداقت و درستی در انتشار یافتن خبرها متعهد بوده و از تفسیر به رای و اعمال سلایق شخصی و گروهی در انتشار یافتن خبرها اجتناب کنند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.