دقیقی: هدف ما قهرمانی یا نائب‌قهرمانی است

  سعید دقیقی در مورد صدرنشینی سایپا می‌گوید: «تیم ما واقعاً مستحق صدرنشینی است و حتی در چند بازی هم مستحق باخت نبود. ما می‌توانستیم در بازی با پیکان گل‌های بیشتری بزنیم، البته آنها بعد از این که ما گل زدیم ۲۰ دقیقه خوب بازی کردند ولی ما در نیمه دوم کاملاً سوار بازی بودیم.»

دقیقی در پاسخ به این سئوال که آیا سایپا مدعی قهرمانی است خاطرنشان می‌کند: «از حالا زود است در این مورد حرف بزنیم ولی هدف ما از همان روز اول این بود که در پایان فصل جزو بالانشین‌ها باشیم. ما اگر می‌خواهیم به این هدف برسیم باید هدفی بالاتر از آن را مد نظر قرار دهیم و آن هم قهرمانی در لیگ است.»

او تأکید می‌کند:‌ «ما به فکر قهرمانی یا نائب‌قهرمانی در لیگ هستیم و باید تلاش کنیم. خوبی لیگ این است که امسال قدرت بین تیم‌ها پخش شده و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی قهرمان می‌شود. فکر می‌کنم لیگ امسال کمی عجیب است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. به عنوان مثال عبدالله ویسی یک عده جوان را در پیکان جمع کرده و خوب هم نتیجه گرفته است.»

دقیقی در پاسخ به این سئوال که آیا امسال به فکر آقای گلی هستی، خاطرنشان می‌کند: «در این سال‌ها هیچ وقت به فکر آقای گلی نبودم چون همیشه برای موفقیت تیمم تلاش کردم. البته گلزنی برایم مهم است چون وقتی خوب گل بزنم تیمم هم نتیجه می‌گیرد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.