دکوراسیون و چیدمان ورودی

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

ورودی خانه شما باید بازتابی از سلیقه فردی شما باشد و در واقع معرف سایر قسمت های منزلتان است. استفاده از کارهای هنری برای محوطه ورودی عمل جالب و زیبایی است، همچنین قرار دادن گل ها و گیاهان نیز چشم نواز است.
باید های ورودی
یک سری از وسایل هستند که حتماً باید در قسمت ورودی هر خانه ای وجود داشته باشند که به عبارت زیر می باشند:
• جارختی
• آینه
• گل و گیاه
• پادری
• میز کنسول کوچک مستطیلی شکل و یا قفسه ای برای قرار دادن کلیدها، نامه ها، و سایر جزئیات آیتم هایی که در بالا به آنها اشاره داشتیم بر اساس سایز و میزان فضایی که شما در اختیار دارید، معین می گردند؛

اما در مورد گل و گیاه شاید از خود سوال کنید که چرا حتماً باید نوعی گیاه در این قسمت قرار بدهم؟ بد نیست به این نکته اشاره کنیم که ورودی در حقیقت گذرگاه عبوری و محل اتصال فضای خارجی به داخلی است. اگر واقعاً آنقدر جا ندارید که گلدان گلی را در آن قسمت جا بدهید، می توانید از تابلویی استفاده کنید که تصویری از طبیعت بر روی آن کشیده شده باشد.
فراموش نکنید که شما در این مکان به میهمانان خود خوش آمد می گویید و اولین برداشتی که غریبه ها از خانه شما دارند، از همین قسمت ورودی ایجاد می شود. البته گاهی اوقات چون فضای راهروهای ورودی کوچک است، انتخاب دکوراسیون مناسب برای آن از سایر جاهای دیگر مشکل تر می شود. از یک سو فضای کافی برای قرار دادن همه اشیاء دلخواه در آن وجود ندارد و از طرفی هر بار که وارد خانه می شوید از آن قسمت عبور می کنید. البته اگر روی تزئین این قسمت قدری وقت بگذارید، بی شک از نتیجه کار راضی می شوید.

خودتان را برای یک لحظه جای میهمانانی بگذارید که برای نخستین بار است وارد خانه تان می شوند. به خارج از خانه بروید و وارد شوید. آیا محیط ورودی به اندازه کافی زیبا و جذاب هست؟
وسایل اضافی که سبب آزار چشم ها می شوند را از این نقطه حذف کنید. اگر فرد ریسک پذیری هستید و شجاعت آن را دارید که یک محیط دراماتیک در ابتدای خانه خود خلق کنید، دنبال رنگ های آرام و ملایم نباشید، نظرتان در مورد رنگ قهوه ای شکلاتی، آجری، و یا حتی مشکی چیست؟ جسورانه عمل کنید و خجالت را کنار بگذارید. بیش از چند دقیقه در این مکان نیستید و بعد از آن قرار است وارد مکان کاملاً متفاوتی بشوید.

کلکسیونی از وسایل و لوازم مورد علاقه خود درست کرده و به دیوارهای وردی نصب کنید. این کلکسیون می تواند شامل موارد مختلفی نظیر: بشقاب های زینتی، کلاه، عکس های خانوادگی، آلات موسیقی و یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد باشد. این مجموعه آناً به مهمانان می گوید که شما علاقمند به چه چیزهایی هستید و خودبخود استارت یک گفتگوی جذاب زده می شود.

اگر سقف ورودی به اندازه کافی بلند باشد، می توانید از یک لوستر استفاده کنید. البته نه یک لوستر ۲۰ شاخه بزرگ بلکه یک لوستر دکوری زیبا و جمع و جور. این کار به زیباتر شدن هر چه بیشتر فضا کمک می کند.
همچنین فراموش نکنید که ورودی حتماً به آینه هم نیاز دارد و این آینه هر چقدر بزرگتر باشد بهتر است. به هر حال برای زیباتر کردن هر چه بیشتر این فضا گزینه های مختلفی در پیش رویتان قرار دارد و اگر کمی وقت روی چیدمان آن صرف کنید هر زمان که وارد قصر خانگی خود می شوید لبخند بر لبانتان نقش می بندد.

منبع:manzelmag.com

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر شنبه ۳۱ تیر   مشاهده : ۴   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.