دلار ۱۹۰۰ تومانی در بودجه سال ۹۲

۱۸م آذر ،

بینا- رییس کمیسیون اقتصادی در خصوص تعیین مبنا برای نرخ ارز در بودجه سال آتی تاکید کرد: دلار ۱۹۰۰ تومانی در بودجه سال ۹۲ مبنای مناسبی برای تعیین نرخ ارز در سال آتی است.
به گزارش بینا، ارسلان فتحی پور به خانه ملت، گفت: دولت با تاخیر در ارائه بودجه تمام زمان بندی مجلس را برای رسیدگی به لایحه بودجه کل کشور از بین می برد و سبب می گردد تا حق مجلس مبنی بر زمان کافی برای رسیدگی به مهم ترین لایحه اقتصادی کشور از قوه مقننه دریغ شود.
نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: تاخیر در ارائه لایحه بودجه سال های قبل اثرات نامناسبی بر نظم اقتصادی کشور داشته است و از این حیث انتظار می رود با وجود گذشتن از موعد مقرر تحویل بودجه سال ۹۲، دولت هر چه سریع تر در این راستا اقدام کند.
فتحی پور در خصوص تعیین مبنا برای نرخ ارز در بودجه سال آتی نیز تاکید کرد: دلار ۱۹۰۰ تومانی را در بودجه سال ۹۲ مبنای مناسبی برای تعیین نرخ ارز در سال آتی است.
این نماینده مجلس پیرامون تعیین قیمت هر بشکه نفت نیز در بودجه سال آتی تصریح کرد: قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال آتی باید ۱۰۰ دلار بسته شود.
وی ادامه داد: در شرایط امروز دنیا و مقابله ای که از جانب کشورهای غربی علیه ما صورت می گیرد، این طور به نظر می رسد که دشمن تحریم ها را بیش تر می کند تا قیمت نفت را کاهش دهد و به همین سبب نباید قیمت هر بشکه نفت در بودجه بیش تر از ۱۰۰ دلار باشد.
فتحی پوردر خصوص نگاه به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در اجرای بودجه سال آتی گفت: پرداخت سهم تولید باید در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال آتی در اولویت باشد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دلار ۱۹۰۰ تومانی را در بودجه سال ۹۲ مبنای مناسبی برای تعیین نرخ ارز در سال آتی تصریح کرد: سهم تولید و توزیع منطقی یارانه نقدی از جمله مواردی است که باید در بودجه سال آتی مورد دقت بسیاری واقع شود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.