دلار ۱۹۰۱ تومان، سکه طرح جدید ۶۹۵ هزار تومان

پس از دو روز تعطیلی پایان هفته، صبح امروز معاملات بازارهای جهانی طلا آغاز به کار کرد و در هفته کاری جدید در فاصله یک ساعت هر اونس طلا ۶ دلار کاهش یافت.

از سوی دیگر با اعلام کاهش رشد اقتصادی چین در سه ماهه دوم سال میلادی جاری و نیز دامنه دارتر شدن بحران اقتصادی یونان امروز دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر آسیایی از جمله یورو و پوآن تقویت شد.

براین اساس در ساعت اولیه معاملات، قیمت هر اونس طلا تا یکهزار و ۵۷۸ دلار و ۲۰ سنت کاهش یافت. کاهش قیمتی که تا بعد از ظهر امروز ادامه پیدا کرد و در نهایت هر اونس طلا با قیمت ۱۵۶۴ دلار به فروش رفت.
اگر چه قیمت طلا در بازار های جهانی روی نوار نزول گام بر داشت اما قیمت ها در بازار داخل تغییر چندانی را به ثبت نرساند به طوریکه در بازار قیمت سکه تمام طرح قدیم امروز دوشنبه ۶۹۸ هزار تومان، طرح جدید ۶۹۵ هزار تومان و هر دلار در بازار ۱۹۰۱ تومان اعلام شد.

 بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز دوشنبه در بازار ۶۹۸ هزار تومان، طرح جدید ۶۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۳۴۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گرمی ۱۰۷ هزار تومان است. این نرخها دیروز به ترتیب ۷۰۳ هزار تومان، ۷۰۰ هزار تومان، ۳۵۰ هزار تومان، ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰۸ هزار تومان بود.
قیمت هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی در روز جاری ۷۱ هزار و ۳۳ تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۵۷۲ دلار اعلام شد. قیمت طلای داخلی دیروز ۷۱ هزار و ۵۱۸ تومان و طلای جهانی ۱۵۸۵ دلار بود.
نرخ هر دلار آزاد را امروز ۱۹۰۱ تومان، هر یورو را ۲۳۲۵ تومان و هر پوند را ۲۹۸۵ تومان اعلام شد.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.