دلایل ناراحتی کریم باقری از دایی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

دایی و باقری

 

خانه ورزش: در مقطعی که قرار بود لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل شود و البته این اتفاق به سبب لغو اردوی تیم ملی نیفتاد، کریم باقری برنامه اش برای سفر به آمریکا را تنظیم کرده بود و راهی این کشور شد.

سفر ۲۰ روزه باقری به پایان رسیده و او در مقطعی کنار پرسپولیس نبود که سرخپوشان به نفت تهران باختند، فولاد را بردند و در دربی ۷۷ به مصاف استقلال رفتنتد. گرچه او جزو آن دسته اشخاصی نیست که روزانه بتوان ردپایی از او در رسانه ها یافت اما دست رد به سینه خبرنگاران سبب شده شائبه ای به وجود آید که او مصاحبه نمی کند تا مبادا حرف دلش را هم در لابلای صحبت هایش بزند!

موضوع از این قرار است که گفته می گردد کریم باقری از شرایطی که در کادر فنی پرسپولیس دارد، راضی نیست. علی دایی در تصمیم گیری هایش چندان به باقری اتکا نمی کند و او نفر چندم کادر فنی است که البته به همان اندازه هم سهمی برای ارائه نظرش ندارد.

کریم باقری از اینکه توسط دایی بازی داده نمی شود، دل خوشی ندارد و شهریار وظایف را بیشتر بین محمد (برادرش) و فروزانی تقسیم کرده و حتی به نظر می رسد منافی هم شرایطی مشابه با باقری دارد. در این وضعیت فلش بکی به قبل نشان می دهد که دایی و باقری حتی در صورت اختلاف نظر کنار یکدیگر می مانند. اتفاقات لیگ برتر دهم و ماجرای خداحافظی باقری از فوتبال، در حالی که توسط دایی بسیار کم به بازی گرفته می شد هنوز در یادهاست.

در آن سال شواهد و قرائن نشان از دلخوری باقری از دایی داشت اما آقا کریم برای بازی برگشت فینال جام حذفی مقابل ملوان، کنار تیم ماند تا با پیراهن پرسپولیس کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. این در حالی است که او اواسط لیگ دهم بدون بازی خداحافظی و در تصمیمی نابهنگام، کفش هایش را آویخت.

البته نزدیکان باشگاه پرسپولیس سبب دیگری هم برای ناراحتی کریم باقری نقل می کنند. اینکه هنوز رویانیان با باقری قرارداد نبسته و این موضوع اصلا به مذاق آقا کریم خوش نمی آید. از سویی اگر ماجرای دخالت ندادن کریم باقری در اور فنی توسط دایی صحت داشته باشد، می توان به شهریار حق داد. باقری در مقطعی ۲۰ روزه تیم را رها کرد و به آمریکا رفت.

 

گل

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.