دلخوری ساموئل از تیموریان

۱فروردین ۱۳،

ساموئل، سرانجام توانست به استقلال بازگردد و نظر امیر قلعه نوعی را به خود جلب کند، این بازیکن با شرایط متفاوتی روبرو است زیرا حضورش با جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال همراه شده است.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، ساموئل پس از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد با تیموریان قرار قبل است که با حضورش در این تیم با وی برای یک فصل دیگر همبازی شود اما این بازیکن استقلال را ترک کرده است در حالیکه به ساموئل قول داده بود که یک سال دیگر این تیم بماند و وی را همراهی کند.

این در حالی است که ساموئل پس از شنیدن خبر عدم حضور تیموریان در استقلال دلخور شد و اعلام کرد توقع این که آندو استقلال را ترک کند و وی را تنها بگذارد را نداشته و تصورش این بود که هافبک استقلال روی قول خود می ایستد و با ساموئل به مدت یک فصل دیگر همبازی شود.

شایان ذکر است ساموئل از مسئولین تیم استقلال خواسته است تا شرایط را برای بازگشت آندو مهیا کنند اما آبی ها به وی اعلام کردند تیموریان با شرایط خاصی روبرو شد و به سبب وضعیت عالی و ایده آل در لیگ قطر نمی تواند همراه استقلال در فصل آینده باشد.

شایان ذکر است، این بازیکن قرار است در پست تیموریان تمرین کند تا در صورتی که شرایط مناسب بود، به عنوان هافبک دفاعی آبی ها را در لیگ همراهی کند زیرا سبب پذیرش امیر قلعه نوعی به ماندن جی لوید ساموئل جدایی تیموریان بود زیرا وی پیش از این اعلام کرده بود اعتقادی به بازیکنان تیم مظلومی ندارد./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.