دلیل قطع اینترنت در کرج

قائم مقام مدیرعامل مخابرات تهران قطعی ۲۷ ساعته اینترنت کرج را که از روز یکشنبه آغاز و تا عصر دیروز ادامه داشت مربوط به عملیات عمرانی منطقه آزادی شهرداری تهران عنوان کرد که سبب شد فیبر ارتباطی شرکتهای ارائه دهنده اینترنت که ازاین مسیر عبور می کند قطع شود.
ابراهیم یافتیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع مشکل قطعی اینترنت مشترکان استان البرز تصریح کرد: عملیات عمرانی حد فاصل تقاطع تونل دامپزشکی به یادگار امام که از سوی شهرداری تهران در حال انجام است فیبر ارتباطی شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت را قطع کرده بود و این امر منجر به قطع ارتباط مشترکان دیتای این شرکتها در استان البرز شده بود.
وی با بیان اینکه در این قطعی شرکت مخابرات به هیچ وجه مقصر نبوده است، ادامه داد: نبود مسیر پشتیبان برای شرکتهای اینترنتی سبب شده اتفاقات عمرانی در برخی مواقع قطع ارتباط دیتای مشترکان این شرکتها را به همراه داشته باشد. این درحالی است که شبکه دیتای مخابرات به دلیل دارا بودن چندین مسیر پشتیبان کمترین میزان قطعی را در زمینه ارائه سرویس به کاربران دارد.
به گفته قائم مقام مدیرعامل مخابرات، تقاضای مسیر پشتیبان برای شرکتهای PAP هزینه زیادی به همراه دارد و به همین دلیل این شرکتها ترجیح می دهند از همان یک مسیر موجود ارتباط فیبر و دیتای مشترکان خود را تامین کنند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.