دل‌بوسکه: راموس آماده نباشد، بازی نمی‌کند

  بازی فردا برای هر دو تیم اسپانیا و فرانسه بسیار حیاتی است زیرا این دو تیم مشخصا قویترین تیم‌های گروه خود هستند و اگرچه بازی برگشت آنها سال آینده در پاریس برگزار می‌شود، ولی هر تیمی که برنده بازی فردا در مادرید باشد، گام بزرگی به سوی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل برخواهد داشت.

هر دو تیم اسپانیا و فرانسه دو بازی قبلی خود را در این گروه پیروز شده‌اند. تنها خبر بد برای اسپانیا این است که سرخیو راموس با مشکل در ناحیه عضله پا مواجه شده است.

با توجه به آسیب دیدگی کارلس پویول و جرارد پیکه، از دست دادن راموس باعث خواهد شد که دل بوسکه احتمالا ترکیب خط دفاعی خود را با رائول آلبیول در کنار سرخیو بوسکتس بچیند.

سرمربی اسپانیا گفت: اگر او(راموس) به اندازه کافی آماده نباشد، او را در ترکیب قرار نخواهم داد و فرد دیگری بازی خواهد کرد.

دل‌بوسکه افزود: راموس می‌گوید وضعیت بهتری دارد و ما مطمئن هستیم که او فردا بازی خواهد کرد، اما اگر آماده نباشد، شخص دیگری بازی خواهد کرد زیرا ما خطر نخواهیم کرد.

سرمربی اسپانیا که تیمش چند ماه پیش در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ فرانسه را با نتیجه ۲ – ۰ شکست داد،گفت: ما قصد نداریم تغییر زیادی در ترکیب ایجاد کنیم. خط حمله فرانسه تغییر زیادی نکرده است؛ فرانک ریبری و کریم بنزما در ترکیب هستند و دیابی که در آرسنال در شرایط خوبی بود آسیب دیده است.

دل بوسکه افزود: از زمان سرمربی‌گری دیدیه دشام، آنها در مرکز خط دفاعی و در خط میانی تغییراتی را ایجاد کرده‌اند، اما هنوز همان بازیکنان و مهاجمان را در اختیار دارند.

وی گفت: آنها شکل دیگری پیدا کرده اند ولی هنوز در شروع یک دوره جدید قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، سرمربی اسپانیا همچنین درباره فرناندو تورس که پس از چند سال به ورزشگاه آتلتیکو مادرید(تیم سابق خود) بازخواهد گشت گفت: او در حال بازگشت به خانه است. اما ما همگی در برابر تیمی که گذشته بسیار عالی و آینده‌ای بسیار خوب دارد باانگیزه هستیم. ما می خواهیم یک گام بزرگ به سوی جام جهانی برداریم. ۱۵ امتیاز باقی مانده که باید آنها را جمع کنیم اما دو بازی ما برابر فرانسه حیاتی هستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.