دل‌بوسکه: پیروزی مقابل منچستر را فراموش نمی‌کنم

۱۳م اسفند ،

رئال مادرید در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ در اولدترافورد به میدان رفته که ویسنته دل بوسکه در آن زمان هدایت تیم را بر عهده داشت.

به گزارش فارس، تیم او در اولین مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در دومین دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد اما رئال مادرید در هر دو سال با وجود برگزاری بازی در زمین حریف به دور بعد صعود کرد.

دل بوسکه در این باره اظهار داشت: اولین بار در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ به مصاف یونایتد رفتیم که آن بازی را هرگز فراموش نمی‌کنم. اولین سال ما بود. در خانه با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بودیم و سرنوشت فصل ما به آن بستگی داشت. سیستم خود را عوض کردیم تا با ۳ مدافع میانی بازی کنیم. پیروزی خوبی به دست آوردیم در غیر این صورت آنها ما را نابود می‌کردند. در لیگ بد کار می‌کردیم. واقعا از مهاجمان منچستر می‌ترسیدم. کول و یورک. آنها واقعا با بکام و گیگز بازی را باز می‌کردند و من تلاش کردم تا دفاع میانی را با آن ۳ مدافع ایوان کمپو، هلگوئرا و کارانکا تقویت کنم.

وی ادامه داد: صحبت‌های زیادی دربارهٔ ردوندو می‌شد اما رائول از تله آنها گریخت و گل زیبایی را به ثمر رساند. توانستیم بازی باخته را به پیروزی تبدیل کنیم. واقعا در آن مسابقه رنج کشیدم.

دل‌بوسکه خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۰۳ همه ۳ گل رونالدو را به یاد می‌آورند. عجب توانایی‌ای در گل زدن داشت. بازیکن برزیلی بسیار تأثیرگذار بود. او یکی از آنهایی بود که فقط از اینکه فوتبال بازی می‌کند، خوشحال است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.