دمبا با: تورس مهاجم اصلی تیم است

۱۸م دیماه ،

دمبا با که با قراردادی به ارزش ۷٫۵ میلیون یورو از نیوکاسل یونایتد به چلسی پیوست در اولین حضور خود در چلسی در رقابتهای اف ای کاپ مقابل ساوت‌همپتون دو گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند. در حالیکه تورس در این دیدار روی نیمکت نشست.
اما این مهاجم سنگالی تاکید کرد که وی در تلاش برای تثبیت موقعیت خود در باشگاه جدید، تورس را هم تیمی ارشد خود می‌داند.
با گفت: من فقط می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم.
مهاجم سابق نیوکاسل افزود: من اینجا هستم تا به این تیم کمک کنم و این کمک به معنی گرفتن موقعیت شخص دیگری نیست. من می‌دانم که فرناندو مهاجم اصلی است. من تازه رسیده‌ام و باید از بازیکنان دیگر و همچنین تورس یاد بگیرم چرا که سابقه او بسیار بیشتر از من است.
وی افزود: در چلسی این شانس را دارد که در کنار بازیسازهای تیم قهرمان اروپا، از جمله خوان ماتا و فرانک لمپارد بازی کند.
دمبا گفت: این سبب می‌شود که فوتبال آسان به نظر برسد، من فقط سعی می‌کنم پشت سر این هافبک‌ها بدوم و فضاسازی کنم، زیرا می‌دانم زمانی که آنها فضا در اختیار داشته باشند، خطرناک خواهند بود.
بازیکن جدید چلسی افزود: هنگامیکه شما بازیکنانی این چنینی که فوتبال را کاملا درک می‌کنند در اختیار دارید، فقط باید بدوید و توپ به شما خواهد رسید و این چیزی است که من سعی می‌کنم انجام دهم.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی گفت: از حضور در چلسی بسیار خوشحال هستم. آنها بازیکنانی در کلاس جهانی می باشند و بازی در کنار آنها کاملا متفاوت است. آنها فضا ایجاد می‌کنند، پاسهای خوب می‌دهند و در بازی بسیار باهوش می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.