دنباله‌ای بر ازدواج موفق

جام جم آنلاین: ایم‍‍انول آری‍‍‍اس در قسمت دوم فیلم کمدی ـ خانوادگی «اولین ازدواج من» بازی می‌کند.

این محصول موفق سینمای آرژانتین با حضور این بازیگر اسپانیایی در نقش اصلی، سال ۲۰۱۱ روی پرده سینماهای آرژانتین و اسپانیا رفت و فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماهای این دو کشور (و همچنین بقیه کشورهای اسپانیایی زبان)‌ کرد.

آریل وینوگراد، کارگردان این فیلم اعلام کرد این روزها با همکاری نویسنده فیلمنامه نسخه اصلی، مشغول نگارش فیلمنامه، دومین قسمت آن است.

این قصه، دنباله‌ای بر ماجراهای زندگی کاراکتر اصلی آن لئوناردو است. در قسمت اول این کمدی رومانتیک، آریاس در نقش جوان خجالتی و بی‌دست و پایی بازی کرد که پس از مدت‌ها تلاش و پیگیری موفق می‌شود با هم‌دانشگاهی خود آدریان ازدواج کند، اما گم شدن حلقه ازدواج، مشکلات پیش‌بینی نشده را جلوی راه او قرار می‌دهد.

در قصه قسمت دوم، چند ماه از ازدواج لئوناردو و آدریان گذشته و ناگهان سر و کله چند فامیل سمج در زندگی آنها پیدا می‌شود. حالا این دو باید مشکل تازه را از سر راه خود بردارند، اما این فامیل‌ها و مهمان‌های ناخوانده، قصد ندارند منزل آنها را ترک کنند.

آریاس ـ که فیلم «تیم ماجراجو»ی او از سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد ـ از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون اسپانیاست که متخصص بازی در نقش‌ها و فیلم‌های کمدی و انتقادی است.

او در طول ۴ دهه‌ای که از فعالیت‌های هنری‌اش می‌گذرد، در حدود ۷۵ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.