دنیای اسلام گوش به فرمان رهبر انقلاب است/ درآستانه پیروزی قرار داریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکرپاک ۹۶ شهید گمنام در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: شهدا آمده‌اند تا بگویند ما صادقانه در راه دفاع و اسلام ایستاده‌ایم و به دنیای اسلام رمز حیات را آموختیم و آنها آمده‌اند تا پیام عبودیت، مقاومت، ایستادگی و پیروزی بر استکبار جهانی و برای ملت ایران و رهروان امام بازگو کنند.

وی در ادامه افزود: بیداری امروز دنیای اسلام ثمره بیداری، شجاعت و شهامت شهدا است که امروز آنها با پیکرهای به خون خفته به آغوش روح‌الله بازگشته‌اند.

 

ابوترابی با اشاره به اینکه  شهدا به جوانان به بیروت و لبنان چگونه زیستن و رمز آزادی، اقتدار و عزت را آموخته‌اند اظهارداشت: امروز جوانان مصر شعار شهدا را زمزمه می‌کنند و جوانان بحرینی درسی که از شهدا آموخته‌اند را برای استکبار بازگو می‌کنند.

 

نایب رئیس موقت مجلس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، دفاع از مرزهای عقیده و مبانی تفکر اسلامی بود. دفاع مقدس مبارزه بی‌امان فرزندان سلحشور امام با استکبار بود که این راه تداوم دارد و مرزها را فتح می‌کند؛ این راه کمر استکبار را می‌شکند.

 

وی تصریح کرد: امروز دنیای اسلام‌ جوانان سلحشور لبنان، فلسطین و بحرین به اقصی‌نقاط جهان گوش به سخنان فیاض‌بخش امام خویش، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دارند و این درسی است که از این شهدای بزرگوار آموخته‌اند.

 

ابوترابی اظهار داشت: شهدای عالیقدر به دنیای اسلام این درس حیات‌بخش را آموختند که رمز آزادگی، شناخت رهبر، ولی و مقتدای صالح در دوران غیبت امامت امام عصر است که این شخصیت صالح، فقیه، اسلام‌شناس، عادل، شجاع و زاهد را باید شناخت و در مسیری که ایشان اشاره می‌کنند، قدم برداشت.

 

نائب رئیس موقت مجلس شورای اسلامی گفت: این شهدا با پیروی از امام به آزادگان جهان آموختند که در دوران عروج ملکوتی امام بزرگوار، خلف صالح ایشان را بشناسند و با اطاعت و پیروی از رهبر معظم انقلاب دنیای کفر را به ستوه آورند. 

 

ابوترابی با بیان اینکه در جوار مرقد ملکوتی امام بزرگوار و در کنار بدن‌های فرزندان شهیدش، محضر امام عزیز عرض می‌کنیم که ای امام نستوه، ملت ایران بر عهد خویش با تو وفادارند و خلف صالح شما را شناخته‌اند و ایشان را برگزیده‌اند اظهارداشت: این امت پیمانی استوار بستند و در روز ارتحال جانکاه امام خویش در جوار حرم ملکوتی امام پیوند استوار بلافصلی با امام و امت در جوار مرقد امام به نمایش می‌گذارند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال سال پیروزی امت اسلام و سال ذلت استکبار و دستیابی ایران در قله‌های بلند پیروزی و عزت باشد.

 

 ابوترابی در پایان تصریح کرد: امروز ما در آستانه پیروزی بزرگی قرار داریم. ملت ایران فراز و نشیب‌هایی را طی کرده‌ و امروز در رویارویی با استکبار جهانی، مقابل تحریم‌ها و تهدیدها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و با ایستادگی کمر استکبار را به خاک می‌مالیم و امیدواریم شاهد پیروزی بر استکبار جهانی باشیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.