دنیای مد برای همه جذاب است

۲۸اردیبهشت،

مریم سعادت در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

بازیگر پیشکسوت کشورمان معتقد است دنیای مد، زن و مرد و ایرانی و غیرایرانی نمی‌شناسد و برای همه جذاب است.

مریم سعادت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: مد در همه کشورها وجود دارد و بیشتر جوان ها از آن تبعیت می کنند و به آن علاقه دارند، در کشور ما هم همین گونه است جوان ها به مد علاقه مند می باشند که این مسئله بسیار طبیعی است.

این بازیگر ادامه داد: اگر طراح های ما با حوصله و علاقه بیشتری به کارهای طراحی بپردازند حتما می توانند نظر جوان ها را به خود جلب کنند و سبب می گردد جوان ها دیگر برای طرح های خارجی از خود علاقه نشان ندهند.

بازیگر “زی زی گولو” گفت: اگر به طرح لباس ها و مد در کشورهای دیگر توجه کنید می بینید مناسب با فرهنگ کشورشان و با اندکی ذوق طراحان توانسته اند کاری کنند که جوان ها به آن ها اعتماد کنند و کارهایشان را به تن کنند و به سایر دوستانشان هم پیشنهاد کنند، اما متاسفانه در کشور ما این اتفاق نمی افتد، طراحان به شکل جدی روی طرح هایشان کار نمی کنند به همین خاطر جوان ها جذب طرح های خارجی می شوند.

او ادامه داد: باید یک طراح اول از همه بداند در چه کشوری با چه پیش زمینه ای و با چه نیازهایی کار می کند آن وقت می تواند تلفیقی از خواسته امروز و فرهنگ جامعه اش را در قالب لباس به جوان ها عرضه کند.

انتهای پیام۶۲/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.