دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز برگزار می شود

همزمان با سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد تاسیس این شرکت، دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری کشور در اهواز، پایتخت نفتی ایران، برگزار می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، محمدرضا طهماسبی بیرگانی در مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اول دی ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه با هفته پژوهش که از ۲۵ آذر آغاز می شود، نیز تقارن دارد.
 
وی اظهار کرد: نمایشگاه دهم همچون سال های گذشته در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات، تامین کالا و مواد مصرفی و خدمات فنی فعالیت خواهد کرد.
 
طهماسبی بیرگانی گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با همکاری کارشناسان این شرکت، سازندگان و صنعتگران توانمند داخلی و مراکز پژوهشی و دانشگاه های کشور، شاهد بومی سازی شماری از تجهیزات راهبردی صنعت حفاری هستیم که در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.
 
مدیر پژوهش و فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: ساخت قطعات و تجهیزات در این شرکت با همکاری معاونت پژوهشی و فناوری وزارت نفت در سه زمینه ساخت کامل دستگاه های حفاری و تجهیزات جانبی، تجهیزات خدمات فنی حفاری و تجهیزات خدمات ویژه حفاری صورت می گیرد و با اجرای این پروژه ها خواهیم توانست در زمینه صادرات قطعه و تجهیزات این صنعت پیچیده و مهم به خارج نیز گام برداریم.
 
وی در زمینه دستاوردهای نمایشگاه های پیشین توضیح داد: در صنعت حفاری نزدیک به ۲۵ هزار قطعه پرمصرف کاربرد دارد که در نتیجه هم افزایی میان سازندگان با مدیران شرکت در نمایشگاه های گذشته، افزون بر ۱۸ هزار قطعه آنها ساخت داخل شده است و تا پایان امسال این رقم به ۲۰ هزار قطعه خواهد رسید.
 
شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های بالادستی تابع  شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد./س


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عبداللهي:

    لطفا نحوه شرکت در نمایشگاه حفاری را توضیح دهید ۰۲۱۲۲۲۲۴۲۰۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.