دهنوی: باید خودمان را به استقلال برسانیم

۱۴م دیماه ،

قاسم دهنوی دربارهٔ بازی با پیکان اظهار کرد: پیکان چیزی برای از دست دادن نداشت ولی ما می‌خواستیم پیروز شویم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. درست است که بازی بسیار خوبی انجام نشد ولی خدا را شکر که امتیاز را کسب کردیم.
وی دربارهٔ رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: همیشه نیم فصل دوم بازیهای سختی برگزار می‌شود و گلهای کمی به ثمر می‌رسد. تیم‌ها بسیار خوب دفاع می‌کنند و چشم به ضد حملات دارند. امیدوارم جایگاه واقعی‌مان را به دست آوریم و از کورس قهرمانی عقب نمانیم. ما باید در بازیهای داخل خانه حتما پیروز شویم تا زحمات هوادارانی که با سختی به استادیوم می‌آیند را جبران کنیم.
دهنوی در خصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی سختی خواهد شد ولی ما با آمادگی کامل به کرمان خواهیم رفت. ان‌شاءالله با ارائه بازی خوب سه امتیازمان را کسب کرده تا فاصله امتیازی‌مان را با صدر جدول کاهش بدهیم.
بازیکن تراکتور سازی دربارهٔ لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما دراین مسابقات تلاش خواهیم کرد نتایج خوبی گرفته و به دور بعدی صعود کنیم. چمن استادیوم یادگار امام (ره) وضعیت خوبی ندارد و دارای چال‌هایی است ولی ما نمی‌خواهیم بهانه بگیریم. امیدوارم AFC به وضعیت چمن اشکالی نگیرد. ان‌شاءالله مشکل چمن نیز رفع شود و بازیهای بهتری را به هوادارانمان نشان دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.