دهوک مقابل الریاضی هم همان دهوک بود / ترکمنستان به جمع چهار تیم رسید

سرمربی تیم بسکتبال دهوک عراق پس از بازی با مهرام تاکید داشت که با رسیدن دو بازیکن خوبش چهره دیگری از این تیم شاهد خواهیم بود اما تیم عراقی مقابل الریاضی هم همان تیم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در روز استراحت مهرام تیم الریاضی به مصاف دهوک عراق رفت. در حالی که عراقی ها قول داده بودند با رسیدن
بازیکنان خوبشان در مقابل الریاضی شرایط دیگری داشته باشند، تنها یکی ازبازیکنان مزبور پس از یک کوارتر اجازه بازی پیدا کرد و از همان ابتدا باکسب تنها چهار امتیاز در ده دقیقه شکست این تیم قطعی شد.الریاضی در این دیدار از ترکیب جین عبدالنور، اسماعیل احمد، احمدابراهیم، علی محمود و لورن وودز استفاده کرد و احمد ابراهیم با ۳۳ امتیازو چهار ریباند در کنار اسماعیل احمد با ۱۶ امتیاز ،۹ ریباند و پنج پاس منجر به گل بهترینهای این تیم بودند.
آنتونیو جو در تیم دهوک نیز با ۱۷امتیاز بهترین بازیکن تیم عراقی بود. تیم الریاضی در نهایت با نتیجه ۹۸بر ۵۱ برنده از زمین خارج شد تا قبل از بازی با مهرام یک روز استراحت داشته باشد.هروس آوانسیان از ایران قضاوت این دیدار را برعهده داشت. امیر حسین صفرزاده نیز داور بازی فالکونز و بلنت عشق آباد بود.
*اولین حضور ترکمنستان و راهیابی به نیمه نهایی!
از مزیتهای کم شدن تعداد تیمهای جام باشگاههای آسیا راهیابی تیمی مثل ترکمنستان به مرحله نیمه نهایی است که اولین حضور در این مسابقات راتجربه می کند.ترکمنها با پیروزی ۹۶ بر ۶۸ مقابل فالکونز مغولستان اولین حضور خود درجام باشگاهها را با رسیدن به نیمه نهایی جشن گرفتند.
بلنت فردا در آخریندیدار مقدماتی با مهرام دیدار می کند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.