دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه پلمب شد

مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی از پلمب مجموعه تفریحی چی چست ارومیه خبر داد.

دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه پلمب شد

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد آذربایجان ‌غربی، وحید موسی پور گفت: مجموعه تفریحی چی چست ارومیه به دلیل عدم توجه کافی به اخطارهای داده شده و پایان مهلت قانونی برای ایمن سازی تجهیزات تفریحی، پلمب شد.

 موسی پور ضمن اعلام این خبر افزود: بهره‌برداری از این مجموعه تا زمان اخذ مجوزهای قانونی استاندارد، ممنوع خواهد بود.
 وی اضافه کرد: این اقدام به منظور حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از تجهیزات این مجموعه انجام شده است و در این خصوص سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مدعی‌العموم کیفیت و متولی نظارت بر کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان در راستای رسالت سازمانی خود برای حفظ ایمنی استفاده ‌کنندگان از شهربازی‌ها که عمدتا خردسالان و گروه‌های آسیب‌پذیر سنی است، حساسیت بالایی دارد و نظارت کامل بر مراکز تفریحی در دستور کار است.
 مدیر کل استاندارد استان خاطر نشان کرد: کلیه مجموعه‌های تفریحی در استان اعم از پارک‌های بازی، زمین‌های بازی، خانه‌های بازی و شهربازی‌های استان در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط کارشناسان این اداره کل،  مورد بازرسی می‌گیرند.

وی در این ارتباط از مردم خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم از فرزندان، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در مجموعه‌های تفریحی از داشتن مجوز استاندارد اطمینان حاصل کنند و بهره‌برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را در محل دید استفاده کنندگان، نصب کنند.

انتهای پیام/


استانی
آذربایجان‌غربی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.