ده غایب بزرگ جام جهانی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پرشین خودرو: پایگاه اینترنتی “FIRSTPOST” از علی کریمی به عنوان یکی از غایبان سرشناس در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل نام برد.

به گزارش ممتازنیوز، جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها باید در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین به رقابت بپردازد.
پایگاه اینترنتی “FIRSTPOST” در گزارشی به معرفی ۱۰ بازیکن بزرگ فوتبال جهان پرداخت کرد که بنا به دلایلی برای حضور در جام جهانی به تیم ملی کشورشان دعوت نشدند.
یکی از این ۱۰ بازیکن، علی کریمی – بازیکن باشگاه فصل قبل تراکتورسازی است که کارلوس کی‌روش او را در لیست ۳۰ نفر برای حضور در جام جهانی قرار نداد.
* علی کریمی: کریمی با تجربه بارها آرزویش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل را اعلام کرد، اما کارلوس کی‌روش که همیشه در مصاحبه‌هایش به تمجید این ها‌فبک ۳۵ ساله پرداخته و او را یکی از بهترین بازیکنانی توصیف کرده، در نهایت از این بازیکن برای جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل دعوت نکرد تا رویای حضور در بزرگ‌ترین رویداد فوتبال جهان برای کریمی به پایان برسد.
علی کریمی یکی از بازیکنانی بود که در انتخابی جام جهانی نقش مهمی در راهیابی ایران به برزیل ایفا کرد. او یکی از معروف‌ترین بازیکن فوتبال ایران است و البته یکی از جنجالی‌ترین آنها.
کریمی در سال ۲۰۰۸ به صراحت از فدراسیون فوتبال ایران انتقاد کرد. نتیجه‌ این انتقاد باعث شد او از حضور در تیم ملی ایران منع شود، اما با مداخله محمود احمدی نژاد به تیم ملی ایران بازگشت. او البته در جام ملت‌های ۲۰۱۱ حضور نداشت. در شرایطی که رفتارهای مخالف بدون توجه به نام و جایگاه فرد خیلی زیاد تحمل نمی‌شود کی‌روش روی نام او را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل خط قرمز کشید. البته مرد پرتغالی از اهمیت و جایگاه کریمی در فوتبال ایران با خبر بود و همین خاطر در مصاحبه‌هایش به تمجید از این بازیکن ۳۵ ساله پرداخت.
کریمی یکی از بازیکنان بزرگی است که نتوانست در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل حضور داشته باشد.
به گزارش ایسنا، پایگاه اینترنتی “FIRSTPOST” در ادامه ۱۰ بازیکن بزرگ فوتبال جهان که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل به تیم ملی کشورشان دعوت نشده‌اند را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- سمیر نصری (فرانسه)

۲- مایکل کریک (انگلیس)

۳- کارلوس توس (آرژانتین)

۴- فیلیپه کوتینیو (برزیل)

۵- لوکاس نیل (استرالیا)

۶- لاندون دوناوان (آمریکا)

۷- ماریو گومس (آلمان)

۸- گائل کلیچی (فرانسه)

۹- اشلی کول (انگلیس)

۱۰-علی کریمی (ایران)


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.