دور جدید پیش فروش رانا آغاز شد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد : به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان، پیش فروش مرحله دوم خودرو رانا از سه شنبه این هفته در نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آغاز شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی ممتازنیوز به نقل از ایکوپرس، عبداله بابایی گفت: ایران خودرو برای جلوگیری از و اسطه گری در خرید و فروش فیش های ثبت نامی خودروی رانا، پیش فروش مجدد این خودرو را ادامه می دهد.وی افزود: افزایش تقاضا برای خرید خودروی رانا موجب شد تا ایران خودرو برنامه افزایش تولید این خودرو را اجرایی کند.بابایی به شرایط وِیژه پیش فروش رانا اشاره کرد و اظهارداشت: متقاضیان می توانند با پیش پرداخت ۱۱ میلیون تومان این خودرو را پیش خرید کنند و با احتساب سود مشارکت ۲۰ درصد ما به التفاوت آن را در زمان تحویل پرداخت کنند.

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو ، موعد تحویل خودرو رانا در پیش فروش مجدد را اسفند پارسال اعلام کرد.

بابایی تاکید کرد: خودرو رانا بدون هیچ گونه تاخیری طبق قرارداد فروش به مشتریان تحویل داده می شود./عب

 رانا LX با تریم مشکی و یورو ۴ – کلاس: ۶۱۰۰۳رانا LX با تریم مشکی و یورو ۴ *** شرایط پیش فروش عادی دی ۹۲*** دارای بیمه شخص ثالث *** کارت طلایی سه ستاره *** در صورتی که برحسب ضرورت آپشن خاصی بر روی خودرو نصب یا حذف و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود اختلاف مبلغ ایجاد شده موقع تحویل خودرو از مشتریان محترم اخذ ویا مسترد خواهد شد. *** سود مشارکت ۲۳% *** سود انصراف ۲۱% *** موعد تحویل فروردین (کد : ۵۱۵۷۵)نامحدود۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. هادی:

    .از نظر موتور ضعیف. هست من تازه خریدم روغن ریزی داره

  2. علیرضا:

    به نظر ماشین خوبی میاد.ولی با شرایط بهتر ثبت نامکنید.شرایط چک رو هم بزارید…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.