دوست داشتم دزدی را تجربه کنم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

عزت الله مهرآوران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

مجموعه “دزد و پلیس” فرصت خوبی برای تجربه در نقش دزد پیش روی من گذاشت.

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال “دزد و پلیس” در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص انتخاب خود برای ایفای نقش در این مجموعه، گفت: اولین انتخاب عوامل این سریال برای ایفای نقش “بابا اسی” من بودم و چون تا به حال در نقش دزد ظاهر نشده بودم، “دزد و پلیس” فرصت خوبی برای تجربه این نقش بود.  
 وی ادامه داد: در ادامه فیلم نامه با دزد بودن این نقش مخالفت شد و قرار شد کاراکتر “بابااسی” به جای دزد یک شعبده باز باشد.
 مهرآوران در این خصوص تصریح کرد: با توجه به تغییر این کارکتر از دزد به شعبده باز؛ نقش از حیطه نویسنده خارج شد و با حذف برخی دیالوگ ها نقش “بابااسی” در نوشته کم رنگ تر شد.  
 وی در خصوص ویژگی های شخصیت کاراکتر “بابا اسی”، گفت: این شخصیت فردی است که در گذشته دزد بوده و بعد از توبه شعبده باز می شود و به دلیل علاقه به فرزندانش، پس از مرگ همسرش می خواهد در حق آنها پدری کند و همچنین از دزدی فرزندانش بی اطلاع است.  
 مهرآوران در خصوص کار با سعید آقاخانی، اظهار داشت: سعید آقاخانی کارگردان بسیار خوب و باهوشی است که به دلیل شناخت خوب از حقه و کمدی نگاه نو و اجتماعی به این مقوله دارد و همچنین تنوع در کارهایش به وفور دیده می شود.  
 وی در این باره افزود: از کار در مجموعه “دزد و پلیس” در کنار سعید آقاخانی بسیار رضایت دارم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم.
 وی در خصوص استقبال مخاطب از این سریال بیان کرد: چون این مجموعه در ژانر کمدی است بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.  
 وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه “دزد و پلیس” به دلیل سفارشی بودن قصه توانایی درام همه جانبه را ندارد و فقط مسائل پلیسی را پر رنگ تر نشان می دهد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.