دولت آینده به کارگیری نظا‌م‌نامه پیوست فرهنگی را در دستورکار خود قرار دهد

۰۱ تیرماه ۱۳،

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دربارهٔ اولویت دولت آینده در حوزه فرهنگی، گفت: دولت آینده به کارگیری نظا‌م‌نامه پیوست فرهنگی را در دستورکار خود قرار دهد.

“سیدعلی طاهری” نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولویت‌های دولت آینده در حوزه فرهنگی، اظهارداشت:  اولین انتظار از دولت آینده این است که سندهای بالادستی مانند برنامه پنجم توسعه و افق چشم‌انداز ۲۰ ساله را پیش‌روی اقدامات خود قرار دهد.

وی در ادامه افزود: همان‌گونه که در برنامه پنجساله پنجم توسعه آمده، شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است بحث نظام‌نامه پیوست فرهنگی را سریعتر به دولت ابلاغ کند و دولت آینده نیز به ‌کارگیری نظام‌نامه پیوست فرهنگی را در دستورکار خود قرار دهد. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در ادامه اظهار داشت: نظام‌نامه پیوست فرهنگی دارای یک سری چارچوب و شاخص‌ها درخصوص طرح‌های مهم عمرانی و صنعتی کشور است که با همکاری معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور اجرایی می‌شود.

طاهری در ادامه با اشاره به لزوم تحول در علوم انسانی نیز گفت: بازنگری در سرفصل‌های علوم انسانی از دولت نهم و دهم آغاز شد که امیدواریم این مهم در دولت آینده نیز به جد پیگیری شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.