دولت به ضعف مدیریت در بازار ارز اعتراف کند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر ضعف مدیریتی دولت در بحرانی ارزی وجود نداشت افراد سودجو نمی‌توانستند از این شرایط سوء استفاده کند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون توجیهات ارزی رئیس‌جمهور گفت: تردیدی نیست که بحران ارزی یک جنگ روانی است که عمدتا در تهران ساماندهی پیدا کرد و سپس آثار و تبعات آن به استان‌ها می‌رسد و افرادی عمدا به دنبال تورم ارزی و کاهش ارزش پول ملی هستند.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی اذعان داشت: هر ضعف مدیریتی در زمینه بحران ارزی، کاملا مشهود است و دولت باید به ضعف مدیریتی خود در نوسانات بازار ارز اعتراف داشته باشد.

وی افزود: اینکه بگوییم دولت قدرت ندارد با این مسئله برخورد کند، صرف منطبق بر واقعیت نیست چرا که ارز و عرضه آن کاملا در دست دولت قرار دارد بنابراین دولت می تواند این وضعیت را مدیریت کند.

ترقی بیان داشت: اگر ضعف مدیریتی وجود نداشت به طور قطع افراد سودجو و فرصت‌طلب نمی‌توانستند از این شرایط سوء استفاده کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره واکنش احمدی‌نژاد نسبت به توقیف روزنامه شرق و بازداشت جوانفکر خاطرنشان کرد: بهتر است رئیس جمهور نسبت به موضوعاتی که مربوط به هیأت منصفه مطبوعات و دستگاه قضایی می‌شود همانگونه که انتظار دارند دیگر قوا در امور قوه مجریه دخالت نکنند ایشان هم در امور قوه دیگر دخالت نکرده و آن را به قانون بسپارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.