دولت ونزوئلا: چاوز از عفونت ریه رنج می‌برد

۱۶م دیماه ،

reuters1-19.JPG

دولت ونزوئلا اعلام کرد، رئیس‌جمهوری این کشور در حال حاضر به سبب ابتلا به عفونت ریه تحت مداوا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا از ۱۱ دسامبر تاکنون در ملاءعام حاضر نشده است و آخرین گزارش‌های انتشار یافته از سوی دولت کاراکاس به شایعات دربارهٔ عدم توانایی این رهبر ونزوئلا به ادامه حضورش در راس قدرت دامن می‌زند.

در همین حال “ارنستو ویلگاس”، وزیر اطلاع‌رسانی ونزوئلا در بیانیه‌ای اعلام کرد: چاوز به عفونت ریه مبتلاست که سبب شده او تحت مداوا قرار گیرد.

دولت ونزوئلا اعلام کرده که تیم پزشکی که چاوز را درمان می‌کند قابل اطمینان است.

برخی از روزنامه ها از بهبود حال چاوز خبر می دهند و بعضی دیگر نیز به حضور نیافتن وی در روز ادای سوگند اشاره کرده اند. سه هفته است که چاوز برای درمان بیماری سرطان خود به هاوانا سفر کرده و در این مدت هیچ تصویری از او یا اطلاعیه ای دربارهٔ وضع جسمانی اش منتشر نشده است.

مخالفان، دولت کاراکاس را به کوتاهی در اطلاع رسانی در این زمینه متهم کرده اند. این درحالی است که نزدیکان رئیس‌جمهور ونزوئلا تلاش می کنند به مردم دلگرمی دهند.

داماد هوگو چاوز اخیرا در صفحه خود در پایگاه اجتماعی توئیتر اعلام کرد وضعیت جسمانی رئیس‌جمهوری ونزوئلا باثبات است و همچنان روحیه مبارزه از خود نشان می دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.